close

上星期患感冒, 無睇醫生, 訓一晚休息下都好左d, 但剩番d咳, 幾晚咳到半夜先訓得著, 終於頂唔順要去幫趁西醫, 話我氣管有d發炎, 又係開果d消炎抗生素藥, 鬆氣管藥, 都唔係好想食.

200幾蚊睇醫生, 得2日藥, 食到人都喉乾舌涸, 人都傻傻地,  食左3日消炎抗生素, 又係咁, 但無惡化, 唔鬼覆診, 食得抗生素太多, 我驚第日會養左一種百毒不侵的惡菌,到時我就死梗. 

記得讀書時老師講過, 傷風感冒根本係無藥醫, d藥只能減輕病徵, 令你無咁辛苦, 最後都係要自己產生抗體打低病菌就會康復, 病期長短要睇每個人體質, 而每次病好, 抵抗力會更加強, 只要唔好有其併發症, 都無需要睇醫生, 服用消炎抗生素藥會一併連身體內有用的菌也殺死, 令身體變差. 我好相信呢個老師講架, 所以平時我都好少睇醫生, 身體都算ok.

後來有一次在電視一個資訊節目, 真係講番上述內容, 現時的醫生都濫用抗生素, 令細菌變種, 越來越難對付, 不久會出現一種超級細菌, 無藥能殺, 如果此病菌大量繁殖散播, 將會是人類的大災難............

arrow
arrow
    全站熱搜

    dincat 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()