早幾日搭地鐵, 上車無耐聽到有個亞叔好大聲講野, 我開頭又以為有人講電話, 搵下邊個咁鬼大聲咁無公德.

原來有位智障人士向佢問路, 果位哥哥搭錯反方向車, 唔知點先可以去到目的地. 但亞叔講野方法又唔夠直接, 荔景講到青衣到站, 哥哥都唔明, 又無人其他搭咀. 終於到青衣站, 另一位企隔離的B先生話帶佢去搭車, 但因為太急要落車, B先生催佢快D落車, 智障哥哥又唔相信人無跟人去, 我因為隔左成卡車距離, 我都行過去話帶佢去搭車, 最終係閂左門智障哥哥都無出黎, 我估佢會在東涌尾站落車, 希望有好心人會帶佢去搭車.

番到屋企, 諗番呢件事, 都後悔自己未及時出手幫佢, 點解同車卡咁多人, 無人幫佢呢?  等到最後一秒先話有人帶佢去搭車, 好簡單一件小事都變成咁, 嚴重D會點呢? 

香港人真係咁冷漠嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    dincat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()