close
早幾日搭地鐵, 上車無耐聽到有個亞叔好大聲講野, 我開頭又以為有人講電話, 搵下邊個咁鬼大聲咁無公德.

原來有位智障人士向佢問路, 果位哥哥搭錯反方向車, 唔知點先可以去到目的地. 但亞叔講野方法又唔夠直接, 荔景講到青衣到站, 哥哥都唔明, 又無人其他搭咀. 終於到青衣站, 另一位企隔離的B先生話帶佢去搭車, 但因為太急要落車, B先生催佢快D落車, 智障哥哥又唔相信人無跟人去, 我因為隔左成卡車距離, 我都行過去話帶佢去搭車, 最終係閂左門智障哥哥都無出黎, 我估佢會在東涌尾站落車, 希望有好心人會帶佢去搭車.

番到屋企, 諗番呢件事, 都後悔自己未及時出手幫佢, 點解同車卡咁多人, 無人幫佢呢?  等到最後一秒先話有人帶佢去搭車, 好簡單一件小事都變成咁, 嚴重D會點呢? 

香港人真係咁冷漠嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    dincat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()