尋日番家鄉拜山, 好多一年見一次d疏堂兄弟一家大細都有黎, 估唔到有d已做左亞爺, 佢教d孫叫我做姑婆  , 嘩!! 叫到我咁老!

因為我亞爺排行最細, 結婚遲, 我讀小學時已經做左姑姐, 但而家做埋姑婆, 真係唔慣, 好彩一年先見佢地一次, 如果日日咁比人叫姑婆, 真係好快老到似亞婆

上幾代人早婚, 早生仔, 一早已拖男帶女, 兒孫滿堂, 唔似得而家d人, 要玩夠先結婚, 儲夠錢先有能力先生仔, 好多生一個就收工, 唔敢再生添.

香港人口老化問題都幾嚴重下, 再過多1-2代, 一個人要供養4個老人, 你都咪話唔吃力, 而家每月派得幾舊水生果金, 未夠d老人家睇醫生啦, 香港政府97年推出強積金, 主要就係呢個原因, 想局住我地儲錢退休, 減輕政府壓力.

我都無計過要儲幾錢先可以退休, 唯有繼續搵, 搏命搵多d先
arrow
arrow
    全站熱搜

    dincat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()