恭喜發財
我都算係咁啦, 馬馬虎虎, 無驚無險,順順利利又過左一年
其實我都幾大頭蝦, 成日都無咩記性, 好急d 野, 轉頭又忘記左, 年三十朝本來話要買碌柚葉, 忘記左, 到左夜晚先記得, 拿拿聲走去買, 賣晒...............結果用d黃皮葉頂住, 我估無問題卦  
昨日買料煮齋, 以為屋企仲有粉絲剩, 原來食晒我又唔記得, 成日都忙住執野, 無去買, 今朝一早去百佳買啦, 等到9:30都未開門, 唔等啦, 陣間遲左煮又比老媽子鵝, 點算呢 , 有計, 用日本拉麵代替啦, 都係取長長久久意頭嗟, 拉麵好食又夠長, 索左煮齋d汁, 仲好好味, 我食左2碗
年初一已開始符轆,  我估今年都會係咁, 哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    dincat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()