親友去完旅遊番黎, 送手信比我
比大家估下係乜......估中無獎



估到未?? 貼士係.........貢品黎架.........好巴閉架

食得既..........煮熟就係咁樣

個名係咪好勁呢.....朝廷貢品喎
我打開個箱都嚇左一跳, 做乜送幾札草比我, 原來係江西米粉
煮左一札黎試下,我放左一堆沙爹醬, 口感似瀨粉, 無咁油, 無咁滑
因為d粉無漂白過, 外觀無咁好睇, 食落都唔錯
好彩一盒係6札咋, 我以為似公仔面一箱有30包, 有排都未食完
原來以前皇帝都係食呢d粗野, 唔怪得好多皇帝都咁短命啦....哈哈

arrow
arrow
    全站熱搜

    dincat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()